Nervi

 No és l’enèsim blog que m’obro però gairebé. Perdoneu-me per ser un pixabrava del blogs però és que Nervi és un projecte massa maco per no formar-hi part. Nervi és això i més. A part,  per a mi és un altre lloc per escriure juntament amb un grup de persones genials d’aquest cibermón de wordpressos, twitters i facebooks. Si escric no ho faig perquè cregui que puc donar lliçons a ningú, ni per fer-me l’interessant, ni merdes modernes d’aquestes. Ho faig perquè em diverteix, em relaxa i m’ajuda a ordenar- me, entendre coses i (no sempre amb èxit) aprendre a transformar les idees en paraules (sovint tinc la sensació que enlloc m’han ensenyat això…). Tal com està la cosa, i encara que la cosa estigués bé, tinc ganes de passar-m’ho bé. Així que Nervi serà un altre pati per jugar i experimentar on evidentment tots esteu convidats. Feu-li un cop d’ull i veureu que no parlo de mi sinó d’un grup de persones molt engrescadores en un projecte encara tendre i en proves, jo ho trobo molt interessant:

PD: Aquest segueix essent el blog personal, no accepti imitacions.

 

Anuncis

One thought on “Nervi

Deixa un comentari

